Ungrupunit SOSES
Decebedor.
Veritablement decebedor.
Com a qualssevulla de les classes del nostre centre i, talment com succeeix en totes les aules de les escoles que obren portes cada dia amb l'objectiu d'instruir un xic més la canalla i de donar-los una empenta que els porti cap a nous sabers, la nostra sala de treball ha anat abocant i desgranant, a poc a poc, els conceptes i procediments corresponents al treball amb les unitats de Sistema Mètric Decimal i també del Sistema Mètric Sexagesimal.
Setmana rere setmana, amb molta dedicació, paciència i voluntat de resolució de dubtes i inquietuds, el vostre mestre ha anat descabdellant el fil de les accions de càlcul i de resolució de problemes amb cura i precaució, procurant sempre de no avançar amb més rapidesa del que és aconsellable per tal de garantir la consecució dels aprenentatges a tots els alumnes i a totes les alumnes, des del/la més aplicat/da fins al/la més despreocupat/da.
El resultat objectiu del procés d'aprenentatge ha estat, en aquest cas, i malgrat les hores i els esforços invertits, realment deplorable. LES QUALIFICACIONS PARLEN AMB VEU PRÒPIA (excepció feta d'uns quants discents).
Crec que en aquest cas, l'alumne hauria de fer examen de consciència i pensar si realment és al lloc que li pertoca (el de l'atenció, la voluntat de treball i la dedicació envers l'estudi), si lluita per tal de ser-hi o, almenys, d'arribar-hi.
Malgrat el nefast rendiment global, tirarem pel dret com sempre amb il·lusió (una il·lusió la qual, però, comença a estar un xic esquerdada) i encetarem el tema corresponent a l'anàlisi de les propietats de la suma, la relació entre els elements de la resta, el càlcul de percentatges, el nombre mixt en les fraccions i les operacions amb fraccions. Serà, novament, una unitat plena d'explicacions, de bones pràctiques, de santa paciència i... també de recolzament per part de l'estudiant? De seguiment diari a cura de tot agent implicat en la seva formació? Tenint en compte que un petit gruix d'alumnes segueix encara endavant amb força, amb un correcte suport i amb un rendiment lloable, hem de pensar que sí, que així serà...
Us deixem una sèrie d'enllaços els quals, un cop abordades les qüestions a l'aula, us han de permetre d'arrodonir l'aprenentatge encetat.
Com sempre... ÀNIMS I VOLUNTAT!
http://www.youtube.com/watch?v=lIZml3T3E0M
TREBALL AMB PERCENTATGES I
TREBALL AMB PERCENTATGES II
EL NOMBRE MIXT
6 comentaris:
Mestre tota la clase estem molt agraits que ens agis ajudat quan ho necessitavem.Perdona per lo que em fet.
Professor ningú te comenta res del que penges lmenys nosaltres comentavem i ens queixaven o criticavem pero almenos comentavem algo...
A totes i a tots...
Els errors són sempre el punt de partida envers la superació i l'aprenentatge. Ara bé, cal tenir ben present que el fet d'incórrer reiteradament en l'error còmode és un doble error. En conseqüència, cal incrementar el nivell d'esforç i també el d'estudi amb l'objectiu d'anul·lar aquest error comès per comoditat.
Ànims!
Benvolguda TOTA LA CLASSE...
Agraïm els missatges de suport. Us faig arribar una cordial salutació i una afusiva abraçada.
Hola professor comm estas hem estudiat les propietats jo la m'he lase tu demostro:propietat comutativa propietat assosiativa i elemant neutre estic segur que son aquestes pero m'e deijat una hara no m'he recordo pos res
Adeu...
mestre ja e fet les activitats i e vist el video
Publica un comentari a l'entrada